מעניקים שירות לכל חלקי הארץ.
לפרטים נוספים התקשרו > 058-5993009

עיצוב מרחבי למידה - במה תורם?

עיצוב סביבה לימודית

ישנן עדויות מתוארכות לכיתות במנזרים מימי הביניים, בהן המורה היה עומד מול הלוח כאשר התלמידים ישובים לפניו בשורה ארוכה של שולחנות וכיסאות. ככל שהחברה משתנה והטכנולוגיה מתפתחת, פדגוגיה מותאמת אישית לתלמידים הופכת חשובה יותר. לכן, עיצוב מרחבי למידה בבתי ספר במאה ה 21 חייב להשתנות גם כן. 

עיצוב מרחבי למידה מאמר 4bd72af6-fe11-4527-b4fc-3ec84d6ed75e

עיצוב סביבה לימודית - במה תורם?

עיצוב מרחבי למידה משתנה בתקופנו, מכיוון שעיצוב הכיתות אשר היה נפוץ במשך מאות השנים אינו מתאים כיום בשביל לענות על הצרכים של דור ה Z. הפרסום  של אונסק"ו The Futures of Learning 3 (2015) מסביר כיצד שיטות פדגוגיות מודרניות הובילו לשינויים בעיצוב הכיתה המודרני כדי לאפשר זרימה וגמישות במהלך השיעור, כגון:

  1. כיתות מתהפכות,
  2. למידה משותפת או לפי פרויקטים
  3. פתרון בעיות לפי חלוקת משימות

בנוסף, פרויקט KeyCoNet (2014) המליץ גם הוא ללמד מיומנויות חיים באמצעות סביבות למידה אינטרקטיביות, בהן התלמידים יכולים להשלים תרגילים מעשיים באופן עצמאי תוך שיתוף פעולה עם אחרים כשצריך. דבר, המפתח גם את כישוריהם החברתיים והתקשורתיים.

עיצוב קירות בית ספר

צוות העיצוב של ג'ירפה עיצוב מרחבי למידה מעצבים באומנות קירות בתי ספר בכל הארץ, ההופכים אפילו את המסדרון המשעמם ביותר למוקד עניין מעורר השראה. אנו משתמשים בטכנולוגיות העיצוב והייצור המתקדמים ביותר בכדי לאפשר לנו לעבוד בכל סביבה לימודית. בין אם לתכנן ולעצב קירות בתי ספר מעוקלים, לבנים חשופות או מבנים ישנים כולם עוצבו עם תוצאות יוצאות דופן.

עיצוב מרחבי למידה מאמר

סביבה לימודית מעוצבת עם ג'ירפה

אנחנו בג'ירפה נעזור לכם לייצר סביבה לימודית מעוצבת. שנות ניסיון רבות בתחום העניקו לנו את ההזדמנות ליצור עיצוב פנים לבתי ספר אשר הופכים את הכיתה לנעימה ומזמינה, המסייעת למורה ולתלמיד כאחד. אם חשוב לכם לעצב את בית הספר, אתם מוזמנים להשאיר את פרטים ונציגנו תיצור עמכם קשר בהקדם!