אומרים, הרושם הראשוני קובע הכל, לא משנה אם זה במפגש עם בני אדם או כשמדובר בביקור במקום מסוים. לכן אנחנו תמיד דואגים, הדבר הראשון שאנשים יראו מאיתנו או מהמקום אליו הם מגיעים לבקר אותנו, יהיה חיובי, לתת תחושה טובה שתעזור להם ולנו.

חלק מאוד חשוב בביקור בית ספר הוא הרושם הראשוני. ביקור של הורים, תלמידים פוטנציאליים, מפקחים, צוות הוראה לעתיד, בני משפחה, או אורחים מזדמנים, הרושם הראשוני שלהם מהמקום, יקבע את המשך הדרך והתקשורת עם המקום.

עיצוב מבואה בית הספר או עיצוב מסדרון, בבית ספר חשובים כמו שאר הכיתות כמו שאר העיצוב. מעיצוב חדרי למידה או ספרייה. עיצוב מסדרון, עיצוב מבואת כניסה הם משפרים את התחושה והשהייה של התלמידים וצוות ההוראה. (להבדיל מאותם מבקרים שציינו קודם לכן), בעיצוב מבואה או מסדרון אנחנו מגלים את ההקפדה ובחשיבות מאוד גדולה של שמירה על סדר וניקיון.

מבואה בבית הספר, משמשת את המעבר בין החוץ לפנים. עיצוב מבואה או מסדרון, הופך את המקום להרבה יותר מזמין, נעים ומסביר פנים. מבואה מרווחת, צבעונית, יוצרת תחושה שכיף לבוא וללמוד בבית הספר, ההפך מתחושה של סגירות או איום. בהרבה בתי ספר, ישנם שערים וגדרות, עדיין מנסים ליצור תחושה שהמקום פתוח. תחושה נעימה תחושה עם מסר, מדובר במקום פתוח לכולם, מקום מכיל המשמש בית לכל מי שנכנס אליו, ובפרט לתלמידים.

במקרים רבים של תכנון ועיצוב מוסדות לימוד, עיצוב מבואת כניסה או עיצוב מסדרון, מתבצע על פי חשיבה של רצף, מסתכלים על התהליך העיצוב ביחד, ליצור אחידות, בין כל החלקים.

לסיכום, עיצוב מבואת בית ספר או עיצוב מבואת כניסה, מוזמנים ליצור איתנו קשר במייל, טלפון או דרך האתר ולקבל עוד מידע על עיצוב מבואת בית ספר, עיצוב מבואת כניסה, עיצוב מסדרון. חברת ג'ירפה מתמחה בעיצוב מוסדות חינוך באופן שלם או חלקים מסוימים.