מעניקים שירות לכל חלקי הארץ.
לפרטים נוספים התקשרו > 058-5993009

חדר מורים מעוצב

עיצוב חדר מורים

אחד הדברים החשובים בכל בית ספר שמכבד את עצמו ובית ספר שרוצה לייצר לכל עובדיו סביבה נעימה, זהו חדר המורים שמרכז בתוכו את כל המורים של בית הספר. המקום המיוחד שבו, כל המורים יכולים לקחת חלק בהפסקות שלהם, בפגישות לימודיות, בשיחות אישיות עם שאר המורים או התלמידים עצמם וכן גם, חדר העבודה המרכזי שלכל מורה מאוד חשוב מהתנאים שלו.

זה לא סוד שהרבה מאוד מורים בורחים מהמערכת רק בגלל שאין להם תנאים נעימים בתוך בית הספר עצמו. לאילו שחדר מורים מעוצב בהחלט יכול להעניק לכל מורה את התנאים האלו, לתת את החום והאהבה הדרושים לכל אחד ואחת שחשוב להם עיצוב סביבת למידה והוראה כאחד. ולמרות שרבים מאיתנו בוחרים לעצב דווקא את הכיתות עצמן, אל לנו לשכוח כי לצוות המורים מגיעים גם התנאים הנעימים, שהם יוכלו להעביר את זמנם בחדר נעים שתואם את סביבת המקום, להתחבר לבית הספר עצמו ולהנות מתנאים נעימים ומחדר מורים מעוצב ויפה ביותר.

חדר מורים מעוצב

עיצוב סביבה לימודית - במה תורם?

לא משנה לאיזו סביבה אנחנו מגיעים, בין אם מדובר בסביבת למידה, או בסביבת עבודה – לרובנו הגדול מאוד חשוב שהמקום יראה טוב, כי מקום שנראה טוב מעניק לנו את האנרגיות הדרושות לביצוע העבודה שלנו בדרך הטובה והאיכותית ביותר. וזאת בדיוק הסיבה שאנחנו כל כך מתמקדים בעיצוב חדרי הלמידה וההוראה בפרט. תחשבו שהתלמידים מגיעים לבית הספר ויושבים בחדר עם קירות לבנים לחלוטין, האם בהכרח שלתלמיד ולמורה יהיה נוח להימצא בחדר שכזה? או לחילופין, הימצאות בחדר מעוצב ויפה, באמת הוכחה כתורמת למהלך הלמידה ואפילו למערך ההוראה עצמו, ואין שום פלא בכך כי מי מאיתנו היה רוצה לגור בבית שלא היה נעים להעביר בו את הזמן? סביר להניח שאף אחד לא היה רוצה בזאת. וזאת בדיוק הסיבה שחשוב מאוד לשים רגע לתשומת לב הסביבה הלימודית שלנו, סביבה לימודית של התלמידים שהיא גם סביבת העבודה של המורים עצמם.

מה כל כך חשוב בעיצוב כיתה א'?

מדוע הילדים הקטנים והצעירים ביותר בבית הספר זקוקים למרחב למידה מיוחד וייחודי שיכניס אותם לאווירה של בית הספר? זאת בדיוק השאלה שרבים מהאנשים שואלים אותה, אז בואו ולא נשכח שהילדים של היום אלו הם ילדים שרגילים מאוד להיות בסביבה מעוצבת ומעניינת כי רובם הגדול משחק כל הזמן במשחקי מחשב ועד לעולמות מעוצבים ומיוחדים שבהחלט מכניסים אותם לאווירה של המשחק, וזאת בדיוק הסיבה שחשוב מאוד לעשות עיצוב כיתה א' בכל בית ספר, כדי לאפשר לאותם הילדים להשתלב בסביבה הנעימה להם, סביבה שתכניס אותם למעגל הלימודים ותגרום לילדים לנעימות וללמידה פורייה.

גבעת שמואל 3

ג'ירפה – עיצוב חדרי הוראה ולמידה

אנחנו בג'ירפה לוקחים על עצמנו את האחראיות לתכנן ולבנות עבורכם את חדר המורים המעוצב והאיכותי ביותר שבו, לכל המורים יהיה מאוד נעים להעביר את זמנם וליצור אווירה לימודית שיתופית שתהפוך את העבודה לנעימה הרבה יותר ולהגעה בכל בוקר לחלל נעים ומעוצב שייתן גם מרץ למורים להמשיך ולעבוד ולהשקיע במקום העבודה שלהם וכן גם בתלמידים עצמם. אין אדם שלא היה שמח לעבוד במקום יפה ופסטורלי עם עיצוב מיוחד ומקום שפשוט נעים מאוד להעביר בו את הזמן.

אם גם לכם חשוב מאופן הנראות של בית הספר שלכם, השאירו לנו את הפרטים שלכם ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.