מעניקים שירות לכל חלקי הארץ.
לפרטים נוספים התקשרו > 058-5993009

עיצוב כיתה א

עיצוב כיתות א

אין דבר יותר מרגש מאשר להכין את הכיתה לילדי בית הספר שזה עתה הולכים להתחיל את השנה החדשה שלהם בבית הספר, תלמידי כיתה א' היקרים שמתרגשים כל כך לעלות לכיתה א' ולהכיר חברים חדשים לצד סביבת בית הספר. עיצוב כיתה א' מאוד חשוב עבור ילדים קטנים במיוחד לילדים שלא הכירו את תחום בית הספר, כל המקום ניראה להם חדש במיוחד וחשוב גם לציין כי עיצוב סביבת למידה תורם רבות לתלמידים. תלמידים יכולים ללמוד בחלל מעוצב בדרך טובה הרבה יותר מאשר בחלל שהוא לא מעוצב כלל והסיבה המרכזית לכך זה שהמקום מלכתחילה כבר מותאם לאווירה לימודית וברגע שהילדים נכנסים למקום שכזה, הם ישר מתנתקים מכל המחשבות והדברים האחרים ופונים למחשבות של למידה והרחבת היכולות הלימודיות.

עיצוב מרחב למידה יכול בהחלט לתרום לתלמידים שלהם במיוחד אם מדובר בעיצוב כיתה א', שזו כיתה שמותאמת לילדים שאינם יודעים עוד מהי למידה ולכן, מאוד חשוב להכניס אותם לאווירה הזאת ולהעניק להם את כל הכלים הדרושים ללמידה פורייה ומניבה – ובדיוק כאן נכנס לפעולה כל נושא העיצוב!

עיצוב כיתה א

למה יכול להביא עיצוב מרחב למידה?

בדיוק כמו שאף אחד מכם לא היה מעוניין לחיות בבית לא יפה, כנראה שכך מרגישים עשרות אלפי תלמידים שנמצאים כל יום בכיתות לבנות ומשעממות ביותר, וחד משמעית שהדבר הזה משפיע על תלמידי הכיתה, שגם ככה ילדים רבים מתקשים להתרכז בלמידה ועוד יותר קשה להתרכז כשהסביבה שלך אינה מתאימה כלל לאווירת הלימודים. זאת בדיוק הסיבה שאנחנו שמים את הדגש הגדול הזה הקשור לעיצוב חדרי הלמידה והפיכתם למרכזי למידה שברגע שהתלמידים נכנסים לתוכם, החשיבה ברגע אחד משתנה והמחשבות נעות רק לכיוון הלמידה.

עיצוב חדר מורים – מה כל כך חשוב בזה?

המורים הם חלק חשוב מאוד במערכת החינוך וגם להם חשוב מאוד להגיע לסביבה נעימה ומעוצבת. עיצוב חדר מורים לדוגמה, זו בדיוק האפשרות הטובה ביותר לכל בית ספר שרוצה למשוך אליו מורים מן השורה, מורים איכותיים שרק מחפשים תנאי עבודה טובים ומיוחדים, ואין ספק שכל מנהל ישמח לארח את המורים שלו בחדר מורים מעוצב, שכן גם, למורים עצמם יהיה מאוד נעים לחלוק חדר שכזה, להעביר בו את שעות ההפסקה ולהנות מהסביבה והאווירה הלימודית והאיכותית ששוררת במקום.

חדר מורים מעוצב

ג'ירפה – עיצוב סביבת למידה לכל הגילאים!

אנחנו בג'ירפה נשמח לעזור לבית הספר שלכם לקבל מראה חדש ומיוחד עם תוכנית מיוחדת שאנחנו מפתחים לעיצוב החלל המתאים לגיל התלמידים ולנושאי הלימוד שהולכים להילמד בכיתה. שנים רבות של ניסיון והתמחות בעיצוב סביבת למידה המותאמת לילדים, הביאה אותנו לרעיונות מיוחדים ומקוריים ביותר שיצרו עבור רבים אחרים את חדר הלימודים האידיאלי ביותר שהניב גם תוצאות ומשך ילדים רבים ללמוד בכיתה, לאהוב את המקום שבו הם נמצאים ולרצות להגיע לבית הספר (מה שלא בהכרח נצפה בשנים הקודמות).

עיצוב מרחב למידה זו עבודה מאוד אחראית שחשוב לגשת אליה באופן המדויק והמקצועי ביותר וכל מי שרוצה להתחדש בכיתה מעוצבת ומיוחדת, עיצוב כיתה א' או אפילו, עיצוב חדר מורים – מוזמן להשאיר את הפרטים באתר שלנו ואנחנו כבר נדאג ליצור איתכם קשר בהקדם.